Roco 70079 Parní lokomotiva CSD H0 Rh 354.1
Parní lokomotiva řady 354.1 Československých státních drah.V roce 1912 jmenovala tehdejší k.o. Společnost Südbahn – tenderová lokomotiva pro těžkou osobní dopravu jako náhrada...
Nalezeno 656 nabídek. (Zobrazuji 1 – )
Parní lokomotiva řady 354.1 Československých státních drah.V roce 1912 jmenovala tehdejší k.o. Společnost Südbahn – tenderová lokomotiva pro těžkou osobní dopravu jako náhrada...
Analog Start Set: Parní lokomotiva řady 80 se sadou štítků pro různé železniční správy (DB, NS, SZD, SBB, NSB, PKP, MAV, RENFE, ÖBB, FS, SNCF, CSD, SNCB, DR, DSB, SJ) a osobní...
Konečně přichází moderní řešení velmi oblíbené a dříve široce rozšířené BR 78 ve formě nové konstrukce značky piko - a s ní první parní lokomotiva na produktové řadě expert....
Parní lokomotiva řady 50.Pohon na dvou osách tenderu a přes hnací hřídel na všech 5 hnacích náprav lokomotivy.Na východě Německa hrála konstrukční řada 50 významnější úlohu než...
V roce 50 849 společnost Lok 1940 s číslem výrobce 16058 postavila společnost Krause-Maffei v Mnichově Allach. Po roce 1945 zůstala v sovětské okupační zóně, a tedy v německém...
Piko Parní lokomotiva BR 413 CSD s tendrem III - 57561 Model parní lokomotivy BR 416 (předtím Pruská G7) železniční společnosti ČSD, éra III. Směrová světla bílá, 4 trakční...
Základní model 0-4-0 lokomotivy BR 98 ve variantě DB, který zaujme především imitací klikového mechanismu. Model je vhodný zejména pro ty, kdo chtějí s modelovou železnicí...
Základní model 0-4-0 lokomotivy BR 98 ve variantě s tendrem DB, který zaujme především imitací klikového mechanismu. Model je vhodný zejména pro ty, kdo chtějí s modelovou...
Měřítko: H0 Délka modelu: 153 mm Minimální rádius: 358 mm Napájení: DC Ovládání: analogové Osvětlení: Ano Zvuk: Ne Éra: III Dopravce: ČSD Věk: 15+ V roce 1912 si tehdejší k....
Model lokomotivy řady 415 (G 7.1) ČSD plní četná přání fanoušků. Lokomotiva disponuje těžkým zinkovým odlitkem rámu, výkonným motorem a pečlivým provedením pohonného strojku,...
Model lokomotivy BR 55 (G 7.1) DB plní četná přání fanoušků. Lokomotiva disponuje těžkým zinkovým odlitkem rámu, výkonným motorem a pečlivým provedením pohonného strojku, které...
Piko Parní lokomotiva BR 41 s vagónem na uhlí IV - 50120 Model parní lokomotivy s uhelným vagónem třídy 41 společnosti DRB, éra IV. Směrová světla bílá, šest trakčních...
Novinka pro rok 2020. Věrný a detailní model 4-6-4 lokomotivy BR 78 (T18) v barvách a potisku DR. Zaujme především propracovaným klikovým mechanismem a detaily paprskových kol....
Piko Parní lokomotiva s tendrem - 50501 Model parní lokomotivy 0-4-0 s tenderem, éra I. Délka 202 mm. Německá firma PIKO se zabývá výrobou modelů lokomotiv, vagónu, start...
Piko Parní lokomotiva - 50500 Model parní lokomotivy 0-4-0, éra I. Bez osvětlení. Německá firma PIKO se zabývá výrobou modelů lokomotiv, vagónu, start setů, kolejiva a...
Piko Parní lokomotiva BR 94.20-21 IV - 50068 Model parní lokomotivy třídy 94 žel. společnosti DR (také Pruská T16, PKP Tkw2, aj.) z éry IV. Směrová světla bílá, 2 trakční...
Model parní lokomotivy řady 44 s digitálním dekodérem a rozsáhlými zvukovými funkcemi. Motor se setrvačníkem. Pohon na 5 náprav. Světla se mění podle směru jízdy. Příprava pro...
Piko Parní lokomotiva BR 01.15 s vagónem na uhlí IV - 50108 Model parní lokomotivy BR 01.15 s třemi velkými koly a vagónem na uhlí. Železniční společnost DR, éra IV. Směrová...
Hledáte způsob, jak oživit svou sbírku modelových vlaků? Roco Parní lokomotiva 555.022 ČSD je komplikovaný stroj s bohatou historií, který se jistě stane středem pozornosti...
Piko Parní lokomotiva BR 94.20-21 III - 50069 Model parní lokomotivy třídy 94 žel. společnosti DR (také Pruská T16, PKP Tkw2, aj.) z éry III. Směrová světla bílá, 2 trakční...
Vánoční atmosféra, rychlý blikot světýlek na stromečku, vzpomínky na minulost a rozjařené dětské oči. představte si, že to vše ještě umocníte jedinečným modelovým vláčkem, který...
Startovací sada skládající se z parní lokomotivy 0-8-0 BR 55 (G 7.1), pěti nákladních vozů, prodlouženého oválu a analogového ovládání s napájením. Lokomotivu lze dovybavit...
Parní lokomotiva řady 555.0 Československého státu.Pohon na dvou osách tenderu a přes hnací hřídel na všech 5 hnacích náprav lokomotivy.Po válce zůstalo celkem 185 strojů v tehdejším Československu, a
Novinka 2021: Varianta varianty konstrukční řady 078 z IV. Epochy Tento text byl přeložen strojově.
WAS BY, KDYBY...? Bavorské s 3/6, které bylo nazýváno „královnou parní lokomotivy“, až do doby, kdy byla konstrukční řada 01, nese hlavní zátěž v německém rychlém provozu. Nejen, že byla dále v
Model BR 78 DRG z epochy II přesvědčuje svými velkými detaily. Téměř všechna potrubí byla provedena ve volném prostoru a jednotlivé prvky, jako je kabina, vodní komoru a kouřová komora, tvoří nejjemně
Prototyp: Nákladní tenderová parní lokomotiva řady 94.5-17 (dříve PRUZUßische T16.1). Deutsche Bundesbahn (DB) s nábojníkem a předehřívačem na kotelní kotelní síti, posunovací rádiové antény, vyrovnáv
Je to nutné pro každého bahna Trix, který se zavázal k III. Epoše. Konstrukční řada 86 byla pro všechny důležitá dívka. Nyní bude nově představeno 86 nových - jako jemný detailní model s technicky vys
Parní lokomotiva řady 231 E francouzské dráhy.Řada 231 E vznikla z potřeby vytvořit po první světové válce výkonné parní lokomotivy pro stále těžší francouzské rychlonátky. André Chapelon byl místo ná
Konečně přichází moderní nahrazení a zániku velmi oblíbených a dříve rozšířených BR 78 ve formě Neukonstruktion značky PIKO - a s první parní lokomotiva v produktové řady Expert. Model závisí na etabl
Silný a elegantní královna Byly kdysi královny na evropských železnicích: Čtyřválcová čísla z Saska, Bádenu, Württemberska, Bavorska a Švédska. Inspirovala německá železniční tyč od roku 1914 do ro
Prototyp: Parní lokomotiva řady 81 (bývalou společnost G 8.1) s vlečnými deskami na uhlí v belgických státních drahách (NMBS/SNCB). Zelené/černé základní barvy. Lokomotiva č. 81.340. Provozní stav na
V roce 50 849 společnost Lok 1940 s číslem výrobce 16058 postavila společnost Krause-Maffei v Mnichově Allach. Po roce 1945 zůstala v sovětské okupační zóně, a tedy v německém Reichsbauteru. V neposle
Výkonná, kompaktní a přesto mimořádně filigránná konstrukce představuje toto nové piko. Propracovaná konstrukce modelu byla dokonale přizpůsobena a přestavěna podle rozměrů. Díky filigránickému rámu a
Prototyp: Těžká nákladní vlak – parní lokomotiva konstrukční řady 44 s jednotkovým tuhým dávkkem 2'2'T34 spolkových drah Österreich (BBBÖ). Černé základní barvy S větrnými kryty řídící konstrukce Wagn
Výkonná, kompaktní a přesto mimořádně filigránná konstrukce představuje toto nové piko. Propracovaná konstrukce modelu byla dokonale přizpůsobena a přestavěna podle rozměrů. Díky filigránickému rámu a
Konečně přichází moderní nahrazení a zániku velmi oblíbených a dříve rozšířených BR 78 ve formě Neukonstruktion značky PIKO - a s první parní lokomotiva v produktové řady Expert. Model závisí na etabl
Novinka 2021: S novým modelem piko BR 83.10 DR je nyní poprvé k dispozici velkoobjemový model této výjimečné loktypové řady, který je vhodný pro provoz. Zvláštností modelu piko je podle toho, že se je
Novinka 2021: S novým modelem piko BR 83.10 DR je nyní poprvé k dispozici velkoobjemový model této výjimečné loktypové řady, který je vhodný pro provoz. Zvláštností modelu piko je podle toho, že se je
Moderna BR 23 Deutsche Bundesbahn „přežila“ preußická P 8, která byla určena jako náhrada, byla určena pouze o jeden rok. Výkon 1.314 kW, váží 131,8 t a dopředu se 110 km/h. Tuna předem 85 km/h. V roc
Prototyp: Parní lokomotiva s rychlými tapet 18 201 s hlavní spalování oleje a dalšími doplňky. Bývalá lokomotiva Deutsche Reichsbahn (DDR/DDR), která vznikla jako pokusná lokomotiva VES-M Halle (Saale
Výkonná, kompaktní a přesto mimořádně filigránná konstrukce představuje toto nové piko. Propracovaná konstrukce modelu byla dokonale přizpůsobena a přestavěna podle rozměrů. Díky filigránickému rámu a
Výkonná, kompaktní a přesto mimořádně filigránná konstrukce představuje toto nové piko. Propracovaná konstrukce modelu byla dokonale přizpůsobena a přestavěna podle rozměrů. Díky filigránickému rámu a
Br 78 od piko s věrným provedením a popisem DR v IV. Epoše. Téměř všechna potrubí byla provedena ve volném prostoru, kabina, vodní komoru a kouřová komora napodobují nejjemnější repliky hlavic. Vynik
Varianta formy BR 83.10 v trojosém provedení DR v IV. Epoše. Model má dvoubodový a dlouhý lokální štítek na dveřích kouřové komory. Zvláštností modelu piko je podle toho, že se jedná o Výrazná lokomot
Parní lokomotiva BR 03 se objevuje jako autentický model v provedení dB Epoche III. Stejně jako u předlohy má model čtyři velká pojezdová kola, sladké lampy a vhodný rám a věrná replika nůžkových brzd
Prototyp: Parní lokomotiva s vlečným tendrem F 1200 ze švédských státních drah (SJ). Současný provozní stav, jako je lokomotiva v současnosti provozuschopná v Gävle. Model: Lokomotiva a vysílač
Br 78 od piko s věrným provedením a popisem DR v IV. Epoše. Téměř všechna potrubí byla provedena ve volném prostoru, kabina, vodní komoru a kouřová komora napodobují nejjemnější repliky hlavic. Vynik
Konečně přichází moderní řešení velmi oblíbené a dříve široce rozšířené BR 78 ve formě nové konstrukce značky piko - a s ní první parní lokomotiva na produktové řadě expert. Model je v modelu ještě o
Parní lokomotiva 52.1591 rakouských spolkových drah.Pohon na dvou osách tenderu a přes hnací hřídel na všech 5 hnacích náprav lokomotivy.Více než 1.100 místních lokomotiv z konstrukční řady 52 her vyr
Parní lokomotiva 064 247.Od roku 1928 bylo v provozu celkem 520 lokomotiv řady 64. Lokomotivy s rychlostí 90 km/h byly přestavěny na principu konstrukce jednotné parní lokomotivy was, což usnadnilo zá