Roco H0 parní lokomotiva 50 849 DR 7100011
V roce 50 849 společnost Lok 1940 s číslem výrobce 16058 postavila společnost Krause-Maffei v Mnichově Allach. Po roce 1945 zůstala v sovětské okupační zóně, a tedy v německém...
Nalezeno 716 nabídek. (Zobrazuji 1 – )
V roce 50 849 společnost Lok 1940 s číslem výrobce 16058 postavila společnost Krause-Maffei v Mnichově Allach. Po roce 1945 zůstala v sovětské okupační zóně, a tedy v německém...
Konečně přichází moderní náhrada za velmi oblíbenou a dříve rozšířenou BR 78 v podobě nového designu od společnosti PIKO - a s ním i první parní lokomotiva v produktové řadě...
Piko Parní lokomotiva BR 413 CSD s tendrem III - 57561 Model parní lokomotivy BR 416 (předtím Pruská G7) železniční společnosti ČSD, éra III. Směrová světla bílá, 4 trakční...
Základní model 0-4-0 lokomotivy BR 98 ve variantě DB, který zaujme především imitací klikového mechanismu. Model je vhodný zejména pro ty, kdo chtějí s modelovou železnicí...
Základní model 0-4-0 lokomotivy BR 98 ve variantě s tendrem DB, který zaujme především imitací klikového mechanismu. Model je vhodný zejména pro ty, kdo chtějí s modelovou...
Model lokomotivy řady 415 (G 7.1) ČSD plní četná přání fanoušků. Lokomotiva disponuje těžkým zinkovým odlitkem rámu, výkonným motorem a pečlivým provedením pohonného strojku,...
Model lokomotivy BR 55 (G 7.1) DB plní četná přání fanoušků. Lokomotiva disponuje těžkým zinkovým odlitkem rámu, výkonným motorem a pečlivým provedením pohonného strojku, které...
Piko Parní lokomotiva - 50500 Model parní lokomotivy 0-4-0, éra I. Bez osvětlení. Německá firma PIKO se zabývá výrobou modelů lokomotiv, vagónu, start setů, kolejiva a...
Piko Parní lokomotiva BR 41 s vagónem na uhlí IV - 50120 Model parní lokomotivy s uhelným vagónem třídy 41 společnosti DRB, éra IV. Směrová světla bílá, šest trakčních...
Model parní lokomotivy řady 44 s digitálním dekodérem a rozsáhlými zvukovými funkcemi. Motor se setrvačníkem. Pohon na 5 náprav. Světla se mění podle směru jízdy. Příprava pro...
Piko Parní lokomotiva s tendrem - 50501 Model parní lokomotivy 0-4-0 s tenderem, éra I. Délka 202 mm. Německá firma PIKO se zabývá výrobou modelů lokomotiv, vagónu, start...
Předloha: Rychlíková parní lokomotiva řady 01 Německých říšských drah (DRG), s uhelným tendrem. Deflektory kouře Wagner a dýmnice s centrálním zamykáním. Provozní číslo 01 184....
Novinka pro rok 2020. Věrný a detailní model 4-6-4 lokomotivy BR 78 (T18) v barvách a potisku DR. Zaujme především propracovaným klikovým mechanismem a detaily paprskových kol....
Piko Parní lokomotiva BR 94.20-21 III - 50069 Model parní lokomotivy třídy 94 žel. společnosti DR (také Pruská T16, PKP Tkw2, aj.) z éry III. Směrová světla bílá, 2 trakční...
Měřítko: H0 Délka modelu: 265 mm Minimální rádius: 358 mm Napájení: DC Ovládání: analogové Osvětlení: Ano Zvuk: Ne Epocha: III-IV Dopravce: ČSD Věk: 15+...
Vánoční atmosféra, rychlý blikot světýlek na stromečku, vzpomínky na minulost a rozjařené dětské oči. představte si, že to vše ještě umocníte jedinečným modelovým vláčkem,...
Startovací sada skládající se z parní lokomotivy 0-8-0 BR 55 (G 7.1), pěti nákladních vozů, prodlouženého oválu a analogového ovládání s napájením. Lokomotivu lze dovybavit...
Prototyp: Osobní vlak-parní lokomotiva řady 023 s vlečnými tendry Komlen 2’d31 der Deutschen Bundesbahn (DB). Lokomotiva z první řady. Plechy k větru Witte. Lokomotiva č. 023 011-0. Provozní stav od r
Prototyp: Těžká nákladní vlak – parní lokomotiva konstrukční řady 44 s jednotkovým tuhým dávkkem 2'2'T34 spolkových drah Österreich (BBBÖ). Černé základní barvy S větrnými kryty řídící konstrukce Wagn
Silný a elegantní královna Byly kdysi královny na evropských železnicích: Čtyřválcová čísla z Saska, Bádenu, Württemberska, Bavorska a Švédska. Inspirovala německá železniční tyč od roku 1914 do ro
Výkonná, kompaktní a přesto mimořádně filigránná konstrukce představuje toto nové piko. Propracovaná konstrukce modelu byla dokonale přizpůsobena a přestavěna podle rozměrů. Díky filigránickému rámu a
Konečně přichází moderní nahrazení a zániku velmi oblíbených a dříve rozšířených BR 78 ve formě Neukonstruktion značky PIKO - a s první parní lokomotiva v produktové řady Expert. Model závisí na etabl
Prototyp: Nákladní tenderová parní lokomotiva řady 94.5-17 (dříve PRUZUßische T16.1). Deutsche Bundesbahn (DB) s nábojníkem a předehřívačem na kotelní kotelní síti, posunovací rádiové antény, vyrovnáv
Model BR 78 DRG z epochy II přesvědčuje svými velkými detaily. Téměř všechna potrubí byla provedena ve volném prostoru a jednotlivé prvky, jako je kabina, vodní komoru a kouřová komora, tvoří nejjemně
Chléb a máselný lok v Sasku Bylo to období zlatých dvanáctců, kdy se Deutsche Reichsbahn, která byla založena v roce 1920, stala především v oblasti automobilové technologie velkým sko
Model BR 78 DRG z epochy II přesvědčuje svými velkými detaily. Téměř všechna potrubí byla provedena ve volném prostoru a jednotlivé prvky, jako je kabina, vodní komoru a kouřová komora, tvoří nejjemně
Prototyp: Těžká nákladní vlak – parní lokomotiva řady 150 X, s jednotnými tunoměrnými dávkami 2’2’T34 francouzské státní dráhy (SNCF). Černé základní barvy S kabinou pro ÜK a bez plechů z větrné energ
Nejkrásnější mezi krásnými drahy pro modely železnice Až do konce šestnáctého byla opravdovou kokoní na trati DB: Silná „Rychlová lokomotiva 18 323“, která je svědkem toho, že se jako dokonalý mode
Osobní parní lokomotiva s tendrem řady 24. Lokomotiva s košelkovými nevody. Lokomotiva č. 24 044. Provozní stav od roku 1957. Tento text byl přeložen strojově.
Novinka 2025: Lokomotiva s vlečným tendrem G7.1 z EBB III. Model má rozhraní PluX22 a je připraven pro jednoduchou dodatečnou montáž digitálního dekodéru. Tento text byl přeložen strojově.
V roce 50 849 společnost Lok 1940 s číslem výrobce 16058 postavila společnost Krause-Maffei v Mnichově Allach. Po roce 1945 zůstala v sovětské okupační zóně, a tedy v německém Reichsbauteru. V neposle
V roce 2023 představuje piko elegantní BR 93.0 i v provedení Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft v Epoiche II. Při provádění modelu byl kladen velký důraz na reprodukci specifických vlastností modelu. Kr
S piko BR 83.10 DR je nyní k dispozici vhodný velkoobjemový model této mimořádné loktype. Zvláštností modelu piko je podle toho, že se jedná o Výrazná lokomotiva ve dvou provedení boduje výborným prov
Šeková kalota v černé barvě Světově slavný, rychlý, silný a k tomu zvučný, na svěží nádor: Parní lokomotiva s názvem „Flying Skotsman“ vyrazila řadu světových rekordénů a napsala histo
Konečně přichází moderní nahrazení a zániku velmi oblíbených a dříve rozšířených BR 78 ve formě Neukonstruktion značky PIKO - a s první parní lokomotiva v produktové řady Expert. Model závisí na etabl
Moderna BR 23 Deutsche Bundesbahn „přežila“ preußická P 8, která byla určena jako náhrada, byla určena pouze o jeden rok. Výkon 1.314 kW, váží 131,8 t a dopředu se 110 km/h. Tuna předem 85 km/h. V roc
Výkonná, kompaktní a přesto mimořádně filigránná konstrukce představuje toto nové piko. Propracovaná konstrukce modelu byla dokonale přizpůsobena a přestavěna podle rozměrů. Díky filigránickému rámu a
Výkonná, kompaktní a přesto mimořádně filigránná konstrukce představuje toto nové piko. Propracovaná konstrukce modelu byla dokonale přizpůsobena a přestavěna podle rozměrů. Díky filigránickému rámu a
Výkonná, kompaktní a přesto mimořádně filigránná konstrukce představuje toto nové piko. Propracovaná konstrukce modelu byla dokonale přizpůsobena a přestavěna podle rozměrů. Díky filigránickému rámu a
V roce 2023 představuje piko elegantní BR 93.0 i v provedení Deutsche Reichsbahn. Při provádění modelu byl kladen velký důraz na reprodukci specifických vlastností modelu. Vedle dvou domizovaných kotl
Byla to až koncem šestnáctého opravdového kongu na pásce DB: Mohutný model rychlého vlaku 18 323, který je svědkem toho, že se stal bezchybným modelem ve TRIX H0 Jako medarenske a rychlý stroj byla do
Konečně přichází moderní nahrazení a zániku velmi oblíbených a dříve rozšířených BR 78 ve formě Neukonstruktion značky PIKO - a s první parní lokomotiva v produktové řady Expert. Model závisí na etabl
Výkonná, kompaktní a přesto mimořádně filigránná konstrukce představuje toto nové piko. Propracovaná konstrukce modelu byla dokonale přizpůsobena a přestavěna podle rozměrů. Díky filigránickému rámu a
V roce 50 849 společnost Lok 1940 s číslem výrobce 16058 postavila společnost Krause-Maffei v Mnichově Allach. Po roce 1945 zůstala v sovětské okupační zóně, a tedy v německém Reichsbauteru. V neposle
Výkonná, kompaktní a přesto mimořádně filigránná konstrukce představuje toto nové piko. Propracovaná konstrukce modelu byla dokonale přizpůsobena a přestavěna podle rozměrů. Díky filigránickému rámu a