CDI jednotka zapalování 2T -KEEWAY, CPI C20 61A
CDI jednotka zapalování 2T -KEEWAY, CPI C20 61A CDI 2+4 piny. Rozměry bez zásuvky - 75 x 42 x 24 mm. Označení CPI C20 61A použito např: CPI: HUSSAR (E2) 2003-, OLIVER (E2)...
Nalezeno 40 nabídek. (Zobrazuji 1 – )
CDI jednotka zapalování 2T -KEEWAY, CPI C20 61A CDI 2+4 piny. Rozměry bez zásuvky - 75 x 42 x 24 mm. Označení CPI C20 61A použito např: CPI: HUSSAR (E2) 2003-, OLIVER (E2)...
CDI jednotka zapalování 2T - Keeway Matrix - pro skútry s elektr. tachometrem CDI 2+4 piny. Rozměry bez zásuvky - 75 x 42 x 23 mm. Čínské 2T skútry. pro skútry s elektr....
CDI Keeway RY6 50 AC NK390.36/AC
CDI standardní, CPI, Keeway, Kentoya, Euro2 - Náhrada originálu CDI pro 2T čínské skútry. CDI je zablokováno na 45km/h, kvůli homologaci. Vhodné, když potřebujete mít svůj skútr...
CDI jednotka zapalování 2T - AC KEEWAY, CPI CDI 2+4 piny. Cdi je odblokováno Rozměry bez zásuvky - 65 x 37 x 24 mm. Náhradní zapalovací jednotka CDI, omezená a vhodná pro...
CDI Naraku odblokované, CPI, Keeway, Kentoya - Odblokované CDI Naraku pro motory CPI,Keeway,Kentoya. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do...
Odblokované CDI Naraku pro motory čínských dvoutaktních modelů. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček. Cdi má dvě...
CDI jednotka zapalování 2T -KEEWAY, CPI C20 61A CDI 2+4 piny. Rozměry bez zásuvky - 75 x 42 x 24 mm. Označení CPI C20 61A použito např: CPI: HUSSAR (E2) 2003-, OLIVER (E2)...
CDI jednotka zapalování 2T - Keeway Matrix - pro skútry s elektr. tachometrem CDI 2+4 piny. Rozměry bez zásuvky - 75 x 42 x 23 mm. Čínské 2T skútry. pro skútry s elektr. tachometrem Barton Firefox 50 2T Ferro 805 50 2T Impexta Polly 50 2T Keeway Matrix...
CDI Naraku odblokované, CPI, Keeway, Kentoya - Odblokované CDI Naraku pro motory CPI,Keeway,Kentoya. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do maximálních otáček.
Standardní CDI pro skútry CPI a Keeway. Toto CDI je odblokované, u některých dvoutaktních skútrů (např. Keeway Focus) se standardně montuje CDI zablokované na 8900ot/min, proto není možné při úpravách na 70ccm dosáhnout maximálního výkonu. Při použití tohoto CDI...
CDI jednotka zapalování 2T - AC KEEWAY, CPI CDI 2+4 piny. Cdi je odblokováno Rozměry bez zásuvky - 65 x 37 x 24 mm. Náhradní zapalovací jednotka CDI, omezená a vhodná pro modely Keeway, CPI a Generic od roku 2003 s emisní normou Euro 2. Porovnejte prosím původní...
Odblokované CDI pro skútry CPI/Keeway. CDI s tímto konektorem jsou cca 4 druhy, pokud máte pochybnosti nebo se napoprvé netrefíte, doporučujeme se zastavit přímo se skútrem a na počkání jsme schopni CDI vyzkoušet u nás na prodejně. Bohužel není možné poznat, jaký druh...
CDI standardní, CPI, Keeway, Kentoya, Euro2 - Náhrada originálu CDI pro 2T čínské skútry. CDI je zablokováno na 45km/h, kvůli homologaci. Vhodné, když potřebujete mít svůj skútr opět v rámci homologačních regulí. Pasuje na modely CPI od rv. 2003
Standardní CDI od výrobce Baotian. Pro Keeway Hacker 50ccm. Pasuje na následující skútry: China dvoutakt 50 vzduchem chlazený 2T China ctyrtakt 50 vzduchem chlazený 4T
CDI Keeway RY6 50 AC NK390.36/AC
CDI jednotka zapalování 2T -KEEWAY, CPI C20 61A CDI 2+4 piny. Rozměry bez zásuvky - 75 x 42 x 24 mm. Označení CPI C20 61A použito např: CPI: HUSSAR (E2) 2003-, OLIVER (E2) 2003-, POPCORN (E1) 2003- ARAGON 50; GENERIC: IDEO, SPIN, XOR; KEEWAY: F-ACT 50,FLASH...
Originální CDI pětidrátové. Před objednání zkontrolujte dle obrázku tvar konektoru a počet vývodů. Označení AC značí indukční střídavé CDI živené ze zapalování. Pasuje na následující skútry: CPI Hussar 50 vzduchem chlazený 2T CPI Aragon 50 vzduchem chlazený 2T Yuki...
Aukce se zabývá: Modul CDI pro ATU Race GT Benelli 49X Keeway RY6✅ Informace o výrobku _________________________________________ Produkt: Nové balení: Originální Hodnoty uvedené v systémových parametrech ne vždy odrážejí skutečný stav výrobku. Pro získání úplného...
CDI jednotka zapalování 2T -KEEWAY, CPI C20 61A CDI 2+4 piny. Rozměry bez zásuvky - 75 x 42 x 24 mm. Označení CPI C20 61A použito např: CPI: HUSSAR (E2) 2003-, OLIVER (E2) 2003-, POPCORN (E1) 2003- ARAGON 50; GENERIC: IDEO, SPIN, XOR; KEEWAY: F-ACT 50,FLASH...
Modul CDI Naraku Racing CPI / Keeway / Longjia / Generic 2T Č.: NK390.20 Modul CDI Naraku Racing – CPI, Keeway, Longjia, Generic 2T Racing CDI od Naraku Performance, určený pro jednostopá vozidla s čínským 2-taktním motorem založeným na jednotce Minarelli (CPI,...
Odblokované CDI pro skútry CPI/Keeway. CDI s tímto konektorem jsou cca 4 druhy, pokud máte pochybnosti nebo se napoprvé netrefíte, doporučujeme se zastavit přímo se skútrem a na počkání jsme schopni CDI vyzkoušet u nás na prodejně. Bohužel není možné poznat, jaký druh...
Modul CDI s zapalovací cívkou Aprilia / Derbi / Gilera (typ Ducati/Kokusan) Č.: IP28022 Zapalovací modul CDI s cívkou – Aprilia / Derbi / Gilera CDI se zapalovací cívkou značky 101 Octane – vysoce kvalitní náhrada originálu pro vozidla se zapalovacím systémem...
Originální CDI pětidrátové. Před objednání zkontrolujte dle obrázku tvar konektoru a počet vývodů. Zapojení: modrý s bílým pruhem - chcípák z klíčku; černý s červeným pruhem - budící napětí ze statoru; bílý - snímač otáček; žlutý - plus na indukční dívku; zelený s...
Odblokované CDI Naraku pro motory čínských dvoutaktních modelů. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček. Cdi má dvě zástrčky
CDI Keeway RY6 50 AC - NK390.36/AC
Racingové CDI od Naraku pro všechny 2taktní čínské skútry Keeway, CPI, Longjia, Generic a další. CDI nemá žádné omezení rychlosti.
Jedná se o zablokované CDI na 45km/h. Pasuje na ATU Explorer Kallio, Race GT 50 & Benelli QuattronoveX 50.
Zapalovací jednotka CDI se střídavým proudem AC pro skútry s čínskou replikou motoru Minarelli (1E40QMB) a snímačem otáček na spojkovém zvonu pro maximální povolenou rychlost 45km/h. CDI může být použito jako levný náhradní díl za poškozený originál s homologací pro...
Zapalovací jednotka CDI se stejnosměrným proudem DC pro skútry s čínskou replikou motoru Minarelli (1E40QMB) a snímačem otáček na spojkovém zvonu pro maximální povolenou rychlost 45km/h. CDI může být použito jako levný náhradní díl za poškozený originál s homologací...
Levná náhrada za originální zapalovací jednotku CDI v originální kvalitě. Tato zapalovací jednotka CDI je vhodná pro skútry Keeway, CPI, Generic a další... vyrobené po roce 2003 s emisní normou EURO 2 se systémem zapalování AC. Před objednáním si překontrolujte Vaší...
Odblokovaná CDI jednotka pro ATU Race GT, Benelli 49X, Keeway RY6. Monáž CDI je jednoduchá, stačí pouze vyměnit za původní CDI a je vše vyřešené. Po výměně CDI nebude mít skútr žádné omezení, což poznáte v maximálních rychlostech. Zejména je vhodné použít odblokované...
CDI Keeway RY6 50 AC - NK390.36/AC [H] ©INZUN | All rights reserved