Piko Elektrická lokomotiva E669.1 ČSD III 21022
Piko
Novinka 2025, plánováno září, na webu PIKO ale změna termínu, dodání konec října
Zvukové verze budou nyní dodány v omezeném počtu, pokud jste objednali cca do poloviny srpna, bude model dodán nyní, další kusy budou v říjnu.
Šestinápravové elektrické lokomotivy řady E 669.1 se v těžké nákladní dopravě osvědčují již více než půl století. Byly vyvinuty ze dvou prototypů třídy E 660.0 s cílem zamezit ...
Novinka 2025, plánováno září, na webu PIKO ale změna termínu, dodání konec října
Zvukové verze budou nyní dodány v omezeném počtu, pokud jste objednali cca do poloviny srpna, bude model dodán nyní, další kusy budou v říjnu.
Šestinápravové elektrické lokomotivy řady E 669.1 se v těžké nákladní dopravě osvědčují již více než půl století. Byly vyvinuty ze dvou prototypů třídy E 660.0 s cílem zamezit dvojí trakci nákladních vlaků. Škoda je dodala Československým státním drahám (ČSD) na počátku 60. let a 150 vyrobených jednotek bylo nasazeno v síti DC na severu a východě bývalého Československa. Se zánikem Československa v roce 1993 byla celá třída, nyní označená 181, převedena na nové České dráhy (ČD). Pět jednotek je dodnes v provozu pod záštitou ČD Cargo.
Nový design | Digitálně přepínatelné osvětlení kabiny | Digitálně přepínatelné osvětlení strojovny | Osvětlení stolu strojvedoucího | Dva kovové nůžkové pantografy | Detailní střešní zahrádka | Verze s kulatými nárazníky | S kolejovým skrejprem | Detailní vybavení kabiny strojvedoucího a strojovny | PIKO TrainSound® na palubě stroje
Více informací o produktu
Zvukové verze budou nyní dodány v omezeném počtu, pokud jste objednali cca do poloviny srpna, bude model dodán nyní, další kusy budou v říjnu.
Šestinápravové elektrické lokomotivy řady E 669.1 se v těžké nákladní dopravě osvědčují již více než půl století. Byly vyvinuty ze dvou prototypů třídy E 660.0 s cílem zamezit dvojí trakci nákladních vlaků. Škoda je dodala Československým státním drahám (ČSD) na počátku 60. let a 150 vyrobených jednotek bylo nasazeno v síti DC na severu a východě bývalého Československa. Se zánikem Československa v roce 1993 byla celá třída, nyní označená 181, převedena na nové České dráhy (ČD). Pět jednotek je dodnes v provozu pod záštitou ČD Cargo.
Nový design | Digitálně přepínatelné osvětlení kabiny | Digitálně přepínatelné osvětlení strojovny | Osvětlení stolu strojvedoucího | Dva kovové nůžkové pantografy | Detailní střešní zahrádka | Verze s kulatými nárazníky | S kolejovým skrejprem | Detailní vybavení kabiny strojvedoucího a strojovny | PIKO TrainSound® na palubě stroje
Počet e-shopů: 8
Skladem
4 999
Kč
Cena produktu bez dopravy
Dostupný do 3 dnů
7 762
Kč
Cena produktu bez dopravy
Dostupný do 3 dnů
7 736
Kč
Cena produktu bez dopravy
Skladem
7 599
Kč
Cena produktu bez dopravy
Skladem
7 599
Kč
Cena produktu bez dopravy
Dostupný do 7 dnů
7 599
Kč
Cena produktu bez dopravy
Skladem
7 523
Kč
Cena produktu bez dopravy
Dostupný do 14 dnů
7 379
Kč
Cena produktu bez dopravy