Kolibri km 300 PP
Kolibri 3 čluny 3
Jako jediný a oficiální distributor značky Kolibri na území Polský navrhujeme:
STANDARDNÍ řada KM-330PPSkládací dřevěná verze s podlahou typu „kniha“,pažbou pro motor a odrazovou lištouBarevná varianta – světle šedá
INDEX:
- „T“ – rolovací podlaha a hadice pro motor
- „TL“ – rolovací podlaha, pažba pro motor a odrazová lišta
- „T PP“ – skládací podlaha typu „kniha“ a pažba pro motor
- „TL PP“ – sk...
STANDARDNÍ řada KM-330PPSkládací dřevěná verze s podlahou typu „kniha“,pažbou pro motor a odrazovou lištouBarevná varianta – světle šedá
INDEX:
- „T“ – rolovací podlaha a hadice pro motor
- „TL“ – rolovací podlaha, pažba pro motor a odrazová lišta
- „T PP“ – skládací podlaha typu „kniha“ a pažba pro motor
- „TL PP“ – skládací podlaha typu „kniha“, pažba pro motor a odrazová lišta
Na našem allegro jsou k dispozici různé varianty týkající se modelu.
RAFT KOLIBRI KM-300PP
SVĚTLE ŠEDÁ S PLNĚ SKLÁDACÍ DŘEVĚNOU PODLAHOU TYPU „KNIHA“
PARAMETRY:
- Celková délka – 300 cm
- Nosnost - 410 kg
- Vnitřní délka – 192 cm
- Kapacita cestujícího - 3
- Celková šířka – 160 cm
- Maximální výkon motoru – 8 koní (5,9 kW)
- Vnitřní šířka – 70 cm
- Hmotnost pontonu s příslušenstvím (bez podlahy)- 30 kg
- Gramáž tkaniny pontonu - 950 g/m² PVC
- Rozměry balení pontonu - 100х57х40 cm
- Průměr bočnice – 38 cm
- Kategorie projektu lodě (CE) - C
- Počet komor - 3
- Hmotnost samotné podlahy - 10,6 kg
Při výrobě lodí byly použity vícevrstvé materiály od výrobců jako: PVC PLASTEL 750-950 gr/m2 (Česká republika), PVC VALMEX 1050 (Německo) a PRO-BOAT-1000 gr/m2 (jihokorejská společnost). Materiál se skládá z vrstvy syntetické tkaniny (polyester) s dvoustrannou vrstvou potahu z (polyvinylchloridu) spojeného speciálním dvousložkovým lepidlem. PVC vrstvy zajišťují těsnost materiálu. Materiál je odolný vůči ultrafialovému záření, slané vodě, benzínu a olejům. Zachovává si své vlastnosti v rozsahu teplot od - 30 ° C do + 60 ° C.
Materiál je vrstva syntetické tkaniny s oboustranným povlakem (polyvinylchloridu) spojených dohromady pomocí speciální adhezivní kapaliny. PVC vrstva chrání před pronikáním vzduchu přes materiál. Materiál je odolný vůči ultrafialovému záření, slané vodě, palivu a olejům. Zachovává si své vlastnosti při teplotách od -30 do +60 stupňů Celsia.
Švy jsou vyrobeny kontaktní metodou a mají dodatečné zpevnění vnější i vnitřní strany. Pro lepení švů se používá dvousložkové polyuretanové lepidlo, které je odolné vůči ultrafialovému záření a vytváří tzv. efekt. „studené svařování“.
Bočnice lodi mají přepážky, které oddělují komory. Příčky jsou vyrobeny ve tvaru kuželů pro vyrovnání tlaku ve všech komorách válce.