Kolibri K-240T 240 cm
Kolibri 1 2
Jako jediný a oficiální distributor značky Kolibri na území Polska navrhujeme:
STANDARD série K-240TVerze s rolovanou podlahou,a pažbou pro motorBarevné provedení – tmavě šedáRaft veslovací Kolibri STANDARD Series K-240T
Kolibri K-240T z řady STANDARD je robustní a všestranný raft, který je ideální pro dvě osoby.
S celkovou délkou 240 cm a šířkou 130 cm nabízí tento model prostor a stabilitu, kter...
STANDARD série K-240TVerze s rolovanou podlahou,a pažbou pro motorBarevné provedení – tmavě šedáRaft veslovací Kolibri STANDARD Series K-240T
Kolibri K-240T z řady STANDARD je robustní a všestranný raft, který je ideální pro dvě osoby.
S celkovou délkou 240 cm a šířkou 130 cm nabízí tento model prostor a stabilitu, které se skvěle hodí pro společné rybářské výpravy, rekreační výlety nebo krátké výpravy na jezeře.
Vnitřek pontonu o rozměrech 172 cm a 62 cm poskytuje dostatek místa pro dva cestující a další vybavení.
Průměr tubusu je 34 cm, což v kombinaci se dvěma nezávislými vzduchovými komorami zaručuje vysokou vztlakovou pevnost a stabilitu. Díky maximální nosnosti 216 kg je raft schopen unést jak cestující, tak jejich vybavení a přitom zajistit naprostou bezpečnost.
Raft je vyroben z odolné PVC tkaniny o gramáži 850 g/m², která zajišťuje odolnost proti oděru,
UV záření a mechanické poškození, což zvyšuje odolnost jednotky, navíc K-240T nabízí možnost namontování motoru o výkonu až 2,5 koní (1,8 kW), což zvyšuje jeho funkčnost a umožňuje plynulý pohyb na vodě.
I přes robustní konstrukci je hmotnost soupravy pouhých 14,6 kg a po složení se raft vejde do balíčku o rozměrech 85 x 45 x 30 cm. Díky tomu je snadno přepravitelný a skladovatelný, což z něj činí ideální volbu pro lidi, kteří oceňují pohodlí a praktičnost.
K-240T je přizpůsoben pro použití v klidných pobřežních vodách, jako jsou jezera, řeky nebo zálivy. Díky své odolnosti, prostornosti a možnosti montáže motoru je Kolibri K-240T spolehlivým raft, který se osvědčí jak v rekreačních, tak i náročnějších situacích na vodě.
Sada obsahuje: nožní pumpu, pádla, tašku, opravnou sadu, lavičky.
Informace o záruce:
- Na 8letou záruku se vztahuje tkanina a švy a lepení (rozlepování, praskání, propouštění vzduchu strukturou tkaniny), zatímco záruční doba je poskytována na ostatní typy dulek apod. je to 2 roky
Informace o pontonu:
- model: K-240T
- barva – tmavě šedá
- podlaha: rolovaná podlaha
- vnější rozměry pontonu – 240 x 130 cm
- vnitřní rozměry / kokpitu – 172 x 62 cm
- průměr bočnice – 34 cm
- počet komor – 2
- hmotnost pontonu – 14,6 kg
- hmotnost podlahy – 3,8 kg
- hmotnost s obalem (bez podlahy) – 15,5 kg
- nosnost – 216 kg
- počet osob – 2
- velikost balíku – 85x45x30 cm
Standardní vybavení pontonu:
- Hliníková pádla (mají velké profilované peří vyrobené z tvrdého plastu)
- Lavička (mají nastavitelnou polohu vzhledem k délce, takže nejpohodlnější umístění není problém)
- Přepravní taška
- Nožní pumpa (objem – 5 l)
- Opravná sada (obsahuje materiál a lepidlo)
- Držáky na pádla
- Zabezpečovací lanka
- Návod k použití
Při výrobě lodí byly použity vícevrstvé materiály od výrobců jako: PVC PLASTEL 750-950 gr/m2 (Česká republika), PVC VALMEX 1050 (Německo) a PRO-BOAT-1000 gr/m2 (jihokorejská společnost). Materiál se skládá z vrstvy syntetické tkaniny (polyester) s dvoustrannou vrstvou potahu z (polyvinylchloridu) spojeného speciálním dvousložkovým lepidlem. PVC vrstvy zajišťují těsnost materiálu. Materiál je odolný vůči ultrafialovému záření, slané vodě, benzínu a olejům. Zachovává si své vlastnosti v rozsahu teplot od - 30 ° C do + 60 ° C.
Materiál je vrstva syntetické tkaniny s oboustranným povlakem (polyvinylchloridu) spojených dohromady pomocí speciální adhezivní kapaliny. PVC vrstva chrání před pronikáním vzduchu přes materiál. Materiál je odolný vůči ultrafialovému záření, slané vodě, palivu a olejům. Zachovává si své vlastnosti při teplotách od -30 do +60 stupňů Celsia.
Švy jsou vyrobeny kontaktní metodou a mají dodatečné zpevnění vnější i vnitřní strany. Pro lepení švů se používá dvousložkové polyuretanové lepidlo, které je odolné vůči ultrafialovému záření a vytváří tzv. efekt. „studené svařování“.
Bočnice lodi mají přepážky, které oddělují komory. Příčky jsou vyrobeny ve tvaru kuželů pro vyrovnání tlaku ve všech komorách válce.