GP Motor GP 76 ccm V2 včetně tlumiče a příslušenství
GP
Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF a spolehli...
Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF a spolehlivou dodávku paliva membránové karburátory Walbro. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.GP76 je nově vyvinutý plochý dvouválec s vrtáním válců 46,5 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy procházejí jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Montáž motoru je uskutečněna pomocí montážní desky přišroubované k zadnímu čelu. Aktuálně nejvýkonější modelářský motor v třídě objemu 70ccmKarburátor Walbro HDA-246 je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem. Lehké expanzní tlumiče výfuku jsou hliníkové a jejich povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem.Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMH (aspoň 1500mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1000mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčky NGK CM-6.Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 710 2T nebo Motul 800 2T.Doporučená svíčka: CM-6Doporučené vrtule: dvoulisté: 23x10“, 24x9“, 24x10“, 25x8“ / třílisté: 21x10“, 22x9“. Typické otáčky: 7740 ot./min s vrtulí Mejzlik 23 x 107430 ot./min s vrtulí Falcon 24 x 97170 ot./min s vrtulí Falcon 24 x 107130 ot./min s vrtulí Falcon 25 x 8W Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, tlumiče + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.Zdvihový objem [ccm]76Počet válců2Vrtání [mm]38Provozní otáčky [ot./min]1400 - 8000Výkon motoru [kW]6Výkon [HP]8Hmotnost (motor) [g]1650Hmotnost (tlumič) [g]200Hmotnost (zapalování) [g]202Doporučená svíčkaNGK CM-6Doporučený objem nádrže [ml]500 - 1000
Více informací o produktu
Počet e-shopů: 5
Skladem
22 990
Kč
Cena produktu bez dopravy
Skladem
22 990
Kč
Cena produktu bez dopravy
Skladem
22 990
Kč
Cena produktu bez dopravy
Na dotaz
21 841
Kč
Cena produktu bez dopravy
Skladem
21 841
Kč
Cena produktu bez dopravy