Honda SP 6 H AVR

Honda čtyřtaktní benzínové 70 kg jednofázové manuální

Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují podpůrnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí, elektromotorů, svařovacích agregátů a jiných spotřebičů s elektronikou. Tato vysoce výkonná, robustní a odolná "rámovka" SP 6 H AVR má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý start a schopnost dlouhodobě dodá...

Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují podpůrnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí, elektromotorů, svařovacích agregátů a jiných spotřebičů s elektronikou. Tato vysoce výkonná, robustní a odolná "rámovka" SP 6 H AVR má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý start a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.
Elektrocentrála SP 6 H AVR: model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu.        
STAVEBNÍ RÁMOVKA VELKÉHO VÝKONU S AVR
Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, svařovacích agregátů nebo přístrojů s elektronikou. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
 
TECHNICKÉ PARAMETRY
- Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)- 805 x 500 x 500
- Startování- Ruční
- Elektrický výstup- 230V / 50Hz
- Maximální výkon (VA)- 6000
- Technologie regulace el.výstupu- AVR
- Stejnosměrný výstup- -
- Objem palivové nádrže (litrů)- 5,3
- Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)- 3
- Model motoru- HONDA GX390
- Suchá hmotnost (kg)- 70
- Třída krytí- IP23
- Garantovaná hladina hluku - dB(A)- 97
- Systém zapalování- Digitální CDI s proměnným předstihem
- Typ elektrocentrály- Jednofázový
- Chlazení- Nucené vzduchech
- Jmenovitý proud (A)- 26
- Jmenovité napětí (V)- 230
- Zdvihový objem (cm3)- 389
- Objem olejové náplně (litrů)- 1,1
- Typ motoru- 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV
- Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)- 3000
 
Více informací o produktu

Upřesnit výběr

Počet e-shopů: 1

PROFES
100 % zákazníků doporučuje e-shop
Tento e-shop získal dostatečný počet spokojených zákazníků v programu Ověřeno zákazníky.
Na dotaz
45 990
Cena produktu bez dopravy